W realizacji swojej misji Zarząd Szpitala ustanowił cele jakościowe, którymi są:
- zadowolenie pacjenta,
- podnoszenie jakości we wszystkich obszarach działalności medycznej,
- ciągłe doskonalenie i poprawa standardów świadczonych usług diagnostycznych i medycznych,
- dążenie do poprawy organizacji pracy (nowoczesny sprzęt, wykwalifikowania kadra),
- dostosowanie infrastruktury Szpitala do obowiązujących wymagań prawnych.
Cele jakościowe realizowane są poprzez:
- zaspakajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów poprzez poprawę warunków leczenia i opieki nad pacjentem,
- dbałość o zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa w procesie diagnostyczno – leczniczym,
- przestrzeganie i uszanowanie Praw Pacjenta,
- doskonalenie organizacji pracy w celu zapewnienia świadczenia usług na optymalnym poziomie (podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie zawodowe pracowników),
- politykę inwestycyjną szpitala oraz pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania pozwalających na rozwój nowych technologii medycznych,
- ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2015.